sobota 11. mája 2013

Trio Aknelot

Ahojte :D

Tento článok som vám chcela napísať už dlhšie , no dostala som sa k tomu až teraz .. 
Bude o mojích obľúbených čistiacich pruduktoch na tvár. Kedže som vyskúšala už skoro všetko na moju problematickú pleť a nič nejak extra nezaberalo , tak som našla toto a mám pocit že pleť mám oveľa krajšiu.  



1. Pleťová maska Aknelot - z tejto masky mám pocit že pleť upokojuje a hlavne zapálené vyrážky . Používam ju 2-krát do týždňa ako je aj na zadne strane písané . Vyskúšala som už viacero masiek táto mi sadla najlepšie .

2.Pleťový krém Aknelot - tento krém je neuveriteľný zázrak . Keď som ho kupovala trošku som sa aj obávala že bude vysušovať pleť , pretože aj keď mám pleť mastnú niekedy za mi na tvári objavia suché fľaky . Obavy prešli už po prvom použití . Je veľmi jemný k pleti , rýchlo sa vstrebe a pleť mám po ňom hydratovanú .

3. Čistiaca voda Aknelot - do tretice táto čistiaca voda .. Výborná už len tým že veľmi precízne odstraňuje mastnotu z pleti . Ja ju používam každé deň aj ráno , aj večer . Pleť nedráždi ale ukľudňuje a pre mňa je veľké plus vôňa ktorú úplne "žeriem" :D


Máte nejaké skúsenosti s týmto triom od Aknelot ? Ak áno ste s nimi spokojný ? 
Dúfam že sa vám článok po dlhom čase páčil. :)

Marča ;*


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára