utorok 2. apríla 2013

March Favorites !

Ahojte ! :)
Apríl je tu. Nie až tak ako som si myslela, ale je tu. Čakala som ho plný slniečka a miesto toho tu máme snehovú kalamitu.Nový mesiac začína a s tým prichádza aj nový príspevok. Moji obľúbenci za mesiac Marec. Rozhodla som sa ,že moje obľúbené veci alebo produkty čo sa týkajú kozmetiky a módy nebudem dávať do koláži ,pretože veci ktoré rada používam a chcem si ich dať za obľúbenca buď nie je presne tá istá vec na tej stránke alebo ju tam vôbec nemajú tak som sa rozhodla ,že Vám budem obľúbencov fotiť. No foťák nemám nejakú zrkadlovku ale dúfam ,že sa Vám to bude páčiť:))
Poďme na to :) 


MARCH BEAUTY :

Idem z ľava
1. ceruzka na oči od Rimmel London
2. bronzér od New York Color
3.Rúž na pery od New York Color
4.Púder Stay Matte od Rimmel London
5. špirála  The Rocket Volume od Maybelline New York
6. krycia tyčinka od Miss Sporty
7. Kliešte na mihalnice od New York Color

Medzi mojich obľúbencov patria laky od Miss Sporty (slabo fialový a žltý) a od New York Color (telový).

MARCH FASHION :



Mojich módnych obľúbencov moc nie je. Patrí tu Converse mikina, tričko Vans ktoré som dostala na narodeniny a môj najmilovanejší svetrík z Manga ktorý by som za nič nevymenila.


Ešte pár vecí, ktoré nepatria do módy a kozmetiky :


Medzi môj obľúbený film mesiaca patrí Terapia láskou. Krásny film, výborní herci a + hrá tu moja obľúbená herečka Jennifer Lawrence , ktorú som si obľúbila z Hunger Games. Strašne som sa pri tomto filme nasmiala.


Moje milované dievčatá sa u mňa držia už 3 mesiace na prvej priečke a ani sa im nečudujem. Milujem celý ten seriál a kto ho ešte nevidel tak si ho zmiznite pozerať. Prvá séria bola len rozbiehačka ,druhá to bolo čosi napínavejšie a tretia ? Tá bola najväčšia bomba. Prosím si aby už bolo 11. Júna a vyšla štvrtá séria. Toľko čo som sa pri tomto seriáli doľakala, nasmiala, naplakala a nahnevala to už ani nerátam ale budú u mňa stále TOP !!! :)

Medzi moje obľúbené seriáli sa pridali Cariíne denníky. Zatiaľ má len 1. sériu a to nie ešte celú ale baví ma to :))

Moji hudobný obľúbenci za mesiac Marec sú :



  Stay od Rihanny <3


Teraz táto skupina a ešte aj Foster The People proste lásky <3


Nová od Ellie 


Jedna z PLL


Jedna z TCD 

Baby toto sú moji obľúbenci za mesiac Marec. Dúfam ,že sa vám páči príspevok. 
Vaša Katy :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára