utorok 26. februára 2013

INSTAGRAM !

Hi darlings !
Po dlhej  dobe vám tu pridávam ďalší rýchli príspevok. Tento víkend bol fakt rýchly a úplne božský pretože som oslavovala sweet 15. S nadpisu ste mohli vyčítať o čo v tomto príspevku pôjde. Pred mesiacom som si vytvorila instagram ,pretože strašne veľa ľudí ho má tak ja som samozrejme nemohla chýbať :D Bola by som rada keby ste ma followli a ja vás samozrejme follownem späť. Každý týždeň tu budem prídavať príspevok s názvon INSTA WEEK kde budem pridávať fotky pre tých ktorý instagram nemajú alebo aby ste vedeli čo za ten týždeň robievam a tak. každý deň sa tam snažím pridať aspoň 5 fotiek čo ma aj dosť baví :) Bola by som rada keby ste do komentárov napísali váš instagram alebo aký mate na to názor. Budem strašne rada ak sa zapojíte. 




Tuto máte instagram : http://instagram.com/katy_peci

Vaša Katy :-*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára